dilluns, 29 de juliol del 2013

Miniconvi a Les Olives

El passat divendres 12 de juliol en Joan de Clascà, en Jordi Vilanova, en Ferran, en Ricard, en Carles, en Javi Jover, en Xavi Giralt, en Xavi Rimblas i en Joaquín Silva vam pujar a Les Olives, on en Jordi té una casa. Aquest poble es troba a la comarca del  Baix Empordà. Com anava dient, vam sortir de Obenc la tarda del divendres amb la furgo i, després de trobar-nos un munt de caravanes a l’autopista, vam arribar a la casa. Abans, però, vam anar a veure el riu Ter, que passa a prop de la població. Quan vam arribar a la casa, en Jordi ens va portar a una granja on hi havia un munt de cavalls de tot tipus. Un cop vam tornar de la granja, ens vam instal·lar i vam sopar. Després de sopar, mentre s'anava fent fosc a Les Olives, vam anar a la platja de Riells, situada a L’Escala i vam fer un bany nocturn sota la lluna. Vam tornar a la casa cap al tard i vam anar a dormir. Alguns van anar a “intentar” dormir. Ens vam llevar a les 9 del matí del dissabte. Després d’esmorzar, vam anar al riu i ens hi vam banyar. Vam triar el mateix lloc que vam utilitzar per anar a veure’l la tarda abans. Hi vam estar tot el matí. Cal destacar que, durant la banyada, en Javi, en Joan i en Xavi Rimblas se’ls hi va ocórrer de baixar amb els flotadors riu avall. Durant la seva aventura ens vam anar afegint en Carles, en Ricard i en Ferran, deixant en Joaquín, en Xavi Giralt i en Jordi a la riba del riu, on teníem les tovalloles. Finalment, després de baixar mig quilòmetre avall i després d’haver passat un “moment turbina” i un “moment comporta”, vam trobar una sortida que accedia a la carretera que havíem utilitzat per arribar al riu. Quan ens vam retrobar tots, vam agafar la furgo i vam anar a l’escola Bell-lloc, de Girona, on ens vam banyar a la piscina. Allà vam trobar tot de nois que venien de la convivència de La Molina a passar un dia de piscina a Girona. Vam compartir la piscina. Després, vam fer un partit de futbol al poliesportiu de l’escola i, tot seguit, vam anar amb la furgo al centre de Girona per assistir a missa a l’església de Sant Feliu de Galligants. Un cop vam sortir de missa, vam anar a la gelateria “La Gioconda”, que es troba a la Plaça Catalunya de Girona, on vam gaudir tots d’un fantàstic gelat per a cada un. Després vam baixar un altre cop cap a Badalona.